✝ är det min tanke hon ser eller är det dina röda kinder som avslöjar mer?

Skön torsdag. Vaknade rätt så jätte sent men låg kvar i sängen ändå och kollade på fyra avsnitt av gossip girl, det var dom sista som låg ute just nu. Sen lagade jag faktiskt lite mat (middag) och sen gick jag ut på en lång promenad, skönt. Och nu ikväll har jag bara tagit hand om mig själv, tog en lång dusch och gjort alla tjejgrejer som går att göra. Naglarna blev oranga ikväll, har fått någon crush på den färgen för tillfället, bli inte förvånade om jag äger ett par shorts eller dyligt i den färgen inom kort. Har ni förresten lyssnat på melissa horns nya låt från hennes nya skiva jag slängde upp tidigare? Gud vad jag längtar tills hela albumet kommer ut. Om jag har en Idol är det nog hon, hennes texter, dom är som tagna ur mitt liv ibland. Nu ligger jag i sängen igen och ska snart kolla på en film och sen ska jag försöka sova. Tänkte gå upp i bra tid imorgon för en vända runt cykelringen tror jag :) Jobb imorgon kväll bara sen ska jag nog träffa Joakim :) Sen är det jobb hela lördagen sen får vi se om det blir födelsedagsfest för Mattias eller inte och på söndag blir det utgång med tjejjerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!