grillning på blåsbo

 

Mumsfillibabba. Jag och Camilla drog hem till Pappa ikväll för att grilla. Det blev kalvinnerfilé, färskpotatis, bea och rödvinsås, fett gott. Och särskilt när det ekar i magsäcken. Mmmmh! Sen blev det fotbollstittande och glass med varma hallon. Det var också apgott! Det var kul att träffa pappa, det var ju ett tag sen.

Jag och millsen fick i allafall med oss massa kött och annat med oss hem. Vi fick till och med kalvinnerfilén som fanns i frysen, den kostar typ 320kr kilot haha, fyfan den köttbiten ska inte jag tillaga! Fan vad hemsk jag skulle känna mig om jag gjorde den oätbar haha! Ah nu sitter jag i allafall med färg i håret, men ska faktiskt duscha ur den nu ser jag så vi hörs antingen senare eller imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!