hangover

Fan vilket underbart väder det var idag då. Drog på mig klänningen och promenerade till jobbet runt halv 12 imorse. När jag kommer fram till stan går jag in på kiosken bredvid jobbet och köper cigg (som jag ofta gör). Och så kommer jag fram till han som står i kassan..

han - oh du har klänning idag, väldigt fin..
jag - haha ja det är ju så varmt, tacktack :P

(tar av mig solbrillorna)

han - oooohj, du trött? :O
jag - hahaha.. oj ser jag så sliten ut?
han - du dricka mycke igår?
jag - nejnej.. jag har städat hela morgonen, är nog det..
han - aah, jag förstår!

Man ba: Did you make me happy to be able to push me down even more? :/

Ah dom fick sig ett gott skratt på jobbet när jag berättade det iallafall haha. Camilla provjobbade hos oss idag, eller jobbade rättare sagt. Skrev kontrakt och skit så allt e kirrat för sommaren. Så nu mera är det officielt, cämeltoe sommarjobbar på jensens. Fett! Fan vad kul vi kommer ha alltså. Haha så jävla sjukt att vi aldrig tröttnar på varandra. Vi bor tillsammans, umgås väldigt väldigt ofta och nu jobbar vi ihop också. Men fan vad aaawsome det kommer bli. Efter jobbet idag så drog vi till vasaparken och solade ett tag och catcha up the latest typ sen tog vi en prommis hem och sen dess har vi bara chillat. Jag är ledig imorgon och fan ta någon om det inte är sol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!