I was never mad at you, I was hurt..

Åh, hade glömt bort hur underbart det var att dricka sig mätt på kaffe på morgonen haha. För mig som inte tycker att det är så lätt att trycka i sig något i fast form så är det här super. Dock börjar väl magen säga ifrån efter sjunde koppen haha. Har i allafall precis diskat och nu försökte jag att ringa mormor, men hon svarade inte, hon är säkert ute på havet och åker båt eller fiskar eller håller på i trädgården som vanligt :) Ingen mening att skicka sms heller för när jag kommer till henne så frågar hon alltid om jag kan visa henne hur man läser sms för hon tror att hon har fått något så är det lixom 30 stycken haha. Mitt humör vänder verkligen på två röda när jag får en ledig dag, så underbart att få göra lite annat och pyssla här hemma. Längtar så otroligt mycke efter morgondagen, då slutar jag 17 sen är det raka vägen hem till Sala och mammi! Grilltajm och bara en massa mys! Det verkar vara helt okej väder idag också, skönt! Ska ner på stan till klockan 2 och gå runt lite med sofie. Först och främst ska jag köpa lite nödvändigheter men också något fint nagellack till midsommar och så ska jag försöka hitta någon orange topp, blivit lite småförälskad i den färgen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!