random questions, my answers!

Matvanor:

Bästa maträtt?  Jag är rätt tråkig i matväg skulle jag vilja säga. Hittar jag något jag tycker om kan jag leva på det en månad eller två. Ett bra exempel på det är att jag endast ätit ca. fyra olika rätter på Jensens och så varvar jag emellan dom. Men allt min mormor lagat älskar jag. Men en maträtt jag skulle kunna leva på är köttbullar, potatismos, brunsås och lingonsylt!

Bästa efterrätt? Något med choklad, fransk chokladkaka kanske.

Bästa dryck? Som alla redan vet, Kaffe!

Hatdryck och maträtt? Hatar verkligen vatten med c-vitamin brustabletter, spyr. Maträtt, köttfärsås.

Bästa alkoholdryck? Tabazcos nya Rosévin slår det mesta just nu, men annars vitt vin.

Använder du smör på smörgåsen? Hårt bröd med smör lever jag på.

Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis. Men jag säger lösgodis!

Bästa soppan? Min mormors nässelsoppa med ägghalvor eller hennes potatis & purjulöksoppa.

Favoritglass? Ben&jerry´s cookie dough som Fanny precis lärde mig uttala rätt. (rolig historia)

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Det är väldigt olika, fem tusen, mer eller mindre.

Har du mer skor än kläder? Absolut inte.

Favoritplagg? Ett par schyssta jeans är aldrig fel.

Favoritfärg på kläder? Haha om någon random skulle kolla in i min garderob hade den trott att jag var goth. Alltså svart! Men även alla andra färger som inte hör till kategorin "färgglatt".

Favoritfrisyr: För det första, alltid mittbena. Och har oftast lockigt hår.

Bästa mönster: Helst inget alls, men isåfall randigt.

Bästa accessoar: Just nu, feta armband. Väldigt fint med massa ringar, men är dålig på accessoarer.

Underkläder? Helst matchande, känner mig finare då även om dom inte syns.

Hatplagg? Hatar väl inget plagg. Men alldeles för söta och tjejiga kläder är inte min grej.



Arbete, utbildning:



Jobbar eller pluggar du? Jag jobbar, tro mig!

Vad vill du bli? Jag vill bli bra på något jag brinner för.

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Både ja och nej.

Är lönen viktigast? Man vill helst tjäna lika mycke som man presterar, känns inte som det ibland.


Lite allt möjligt:


Har du barn? Nej, några år kvar till det.

Är otrohet okej? Om det var okej hade det aldrig funnits något som hette  "otrohet".

Älskar du någon? Ja flera stycken!

Betyder familjen mycket för dig? Mamma och Mormor är mitt allt!

Vart åker du helst på semester? Sommarstugan i Lysekil.

Bästa klimatet? En varm sommarkväll.

Hemmafest eller krogen?  Först hemmafest sen krogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!