fredag

Hej på er :) Min dag har vart superduper. Jobbade från halv 12 till halv 4, gick fint det. Fanny var ledare så det var kul. Vi drömde oss bort i skovärlden och skrattade åt hennes cykelvurpa haha ;). Nej det var inte kul, JO, nej, JO.. men nej! haha jo. Nej. Äsh ;) När jag slutade hängde jag kvar i personalrummet och chilla med mina arbetskamrater, käkade mat, garvade, pratade. Dom är bra :) Sarah kom och sällskapa lite för hon skulle jobba kväll, så fick träffa henne lite också :) Tog bussen hem vid 6. Messa med mamma om att vi skulle ha myskväll med mat och film :) Jag var inte hungrig och hon somnade till filmen, lyckat ;) Nej, men det var mys ändå. Jag är fortfarande överlycklig över mina nya skor som jag bara vill ha här hemma nu och krama lite hihi. Ska snart lägga mig i sängen och kolla på "Takers". Datorn banga igår för jag råka göra något men det är i full fart nu så äntligen ska jag få se den, hoppas den är bra :) Imorgon är det jobb igen, men ett betydligen längre pass. Det blir nog bra. Bara hostan lugnar ner sig och rösten kommer tillbaka :(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!