brrrr...

Vilket skitväder det var idag då? Vaknade av att Camilla sa att det hade snöat, pepp man blir att kliva upp ur sängen då lixom. Men Sarah skicka sms strax efter det och fråga om vi skulle ta en promenad och då blev jag lite pepp på att börja dagen ändå. Så runt 11 snåret så möttes vi upp och powerwalka runt cykelringen på ungefär 40 minuter, det var kallt som satan men nu känner man sig riktigt duktig och så har man gjort sig förtjänt av en god frukost med kaffe och hårt bröd, mums :) Först blir det en dusch, sen frulle och varva ner lite och efter det måste jag diska och städa upp lite här. Förstår inte hur det kan bli så stökigt på bara en morgon alltså? Saker överallt haha, får panic. Städade (ska inte säga mycke) men rätt ofta hemma men nu när det kommer till mitt eget har jag märkt att jag är överdrivet ambitös när det gäller att hålla rent. Cämel kommer nog hem runt 4 snåret så då ska vi kolla upp tvätt tid och gå för att handla lite food :) Sitter och kollar i min allmenacka och jag har ju inte den slappaste tiden framför mig, men det är självförvållat. Ajja, duschen ropar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!