Du säger att allt är bra, hur fan kan du spela glad?

Godmorgning sunshines, redan torsdag? Veckorna går för fort nu. Jag vill ha en lång och utdragen sommar och ha så mycke tid som möjligt i denna lägenhet som vi somsagt bara har fram till Augusti. Igår när jag gick och la mig låg och jag och tänkte på att det nästan är lite skamset av mig/oss att vi inte kört debutvarvet på bill&bob's uteservering/terass ännu? What's up med det lixom? Känns nästan som man måste ta sig i kragen och gå dit för ett glas i helgen, faktiskt. Appropå helg, så kommer Adam hit från Uppsala då och bor hos oss haha :) Han är väl till största del här för att träffa Camilla men det kommer bli säkert bli askul. Förra helgen i uppsala går ju lixom till historien om den inte får ett eget kapitel i bibeln till och med. Dock har jag lagt ifrån mig allt ansvar när det gäller att vara social eftersom jag jobbar hela helgen, men lite äventyr lär vi väl hinna med :) Kanske blir en drink med tjejerna på fredag också, vet inte riktigt än. Man är ju inte den rikaste människan i stan just nu. Ajja, nu ska jag fixa mig och sådär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!