:)



Jahapp, sista natten här hemma då :) Klockan är halv två så jag borde sova så jag kommer hem med en buss i skaplig tid imorgon. Skönt att komma hem så jag slipper stressa till vad nu än kväller bjuder på för bravader. Ida kom somsagt hit idag. Först berättade hon om gårkvällens tokigheter på pluto och sen berättade hon massor om hennes galenskaper utomlands. Så gick vi till affären och sen åt vi grillat med mammsen. Nu ikväll har jag kollat på Justins film "never say never" eller gör faktiskt fortfarande, den är rätt okej, sevärd i allafall. Har aldrig haft någon "bieber-feber" för varken honom eller hans musik, men a den är bra :) Skulle bara säga godnatt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!