give me everything tonight

  



Skjorta-Cubus  Jeansväst-Solo  Leggins-H&M  Converse-Stadium  Hatt-Bikbok  Armband-GinaT

Hello sunshines :) Det har vart en toppendag, hoppas det fortsätter så :) Dagen började klockan 6 nere i tvättstugan, vi tvättade 6 maskiner så det var lite tvätt om man säger så haha. Vi var klara runt nio och då vare bara att hoppa in i duschen och fixa sig inför en jobbdag. Och jobbet idag har vart toppen. Och jag vann tävlingen så jag fick ett presentkort på bikbok för 300kr, happyface! Haha såklart jag ger allt när dom har pris som det! ;) Nu sitter jag hemma och ska snart hoppa in i duschen och börja fixa mig lite inför kvällen och när jag är klar ska jag träffa Damberg och Tom och vi ska tydligen till någon Peter på förfest, låter bra :) Har lite brådis faktiskt så vi hörs imorgon! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!