godnattis

Hejsan. Vilken dag, trött som tusan och en skitdag på jobbet typ. Efter jobbet gick ja iaf till Camilla och tog en cigg och snackade lite bara och sen gick jag hem. Somnade i soffan i typ 20 minuter, jätte skönt. Sen städa jag lite och senare mötte jag upp Cämel vid IcaEttan för att köpa tvättmedel. Ska alldeles strax sova för vi ska upp klockan sex imorgonbitti och tvätta till klockan nio.. sen äre bara dax för durre och fix för work, jippi kayey.. Slutar iallafall halv 5 och då blir det hem för lite fix sen träffa andreas för lite drickning någonstans med några eller bara vi, får se helt enkelt :) Sen vid halv 11 slutar cämel worket och då drar vi antagligen vidare på en fest. Ajja, ska faktiskt försöka sova nu så att jag kommer upp imorgon, för vi MÅSTE tvätta..


hope you understand that you will be alone in the end..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!