one life to live

Hejhej :) Solen är tillbaka, awsome! Imorse när vi vaknade gjorde Adam frukost till oss. Te och hönekake, en kille som han borde man alltid ha tillhands trötta söndagar. Vilken klippa! Vi gjorde oss i allafall i ordning och sen gick/cykla vi ner på stan. Gick ner till stationen och åt glass i solen i väntan på att hans tåg till Uppsala skulle komma. Efter det cykla vi till mitt jobb och hämtade lite grejjor som jag hade glömt och efter det hem. Gick till ettan och köpte lite saker så åkte vi hem och lagade tacos och satt oss framför teven. Jag är helt matt efter helgens bravader så det har vart riktigt skönt att bara chilla idag. Är lite krasslig och sliten så att säga. Blir nog en tidig kväll. Imorgon är det jobb igen, hallelujah.




Mills och jag :)


Adam och Cämel :)



today´s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!