so what made you think you could take a life. And just push it, push it around?

Hej! Det verkar vara något fel med blogg.se? Ovanligt. Inläggen kommer inte upp, men har märkt att det inte gör det på andras bloggar heller, tråkigt. Men jag skriver väl av anledninden att skriva av mig ändå, det publiceras väl i sinom tid ändå. Har sovit på soffan i natt, vi hade ett stort gräl. Haha nej skojja bara, men det var så jävla varmt. Hade balkongdörren öppen ändå kändes våran sov-vrå som en kuvös. Och det blir väl inte bättre av att jag måste sova med duntäcke på sommaren, japp, jag får skylla mig själv haha :) Gick upp tidigt idag för att kunna njuta av morgonkaffet i min egna takt. Har springpass idag så jag börjar halv 12 slutar 2 börjar halv 6 slutar 21. Just love it, nu när det är så fint väder och allt så är det ju sjukt lockande att gå innomhus en hel dag, verkligen :) Men imorgon är både jag och camilla lediga så då blir det en dag ute i solen. Båda går och grämar sig över att vi är så bleka haha. En vecka kvar till löning, sen du.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!