Because someone doesen´t love you the way you want them to doesn´t mean they don´t love you with all they have..


Såhär såg jag ut idag, länge sen jag hade platt hår. (plattångar inte)

Man kan säga att jag har gått runt i min egna värld hela dagen, precis hela. Jobbet gick bra trots allt. Det var verkligen tur att jag hade trevliga kunder idag för hade någon sagt ett ord för mycke till mig idag hade nog tårarna sprutat rakt ut. Hade inte ens orkat argumentera. Man får ha sånna dagar också. Faktiskt. Det blev så att jag fick åka tillbaka till Sala idag också, men det var bara mysigt. Första advent och det ena med det andra. Blev middag hemma hos mormor och nu ska jag lägga mig och kolla på en film med kall mjölk och pepparkakor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!