Bättre bild på pälsjackorna

Fick lite förfrågningar om bättre bild på jackorna så slänger upp det nu.



Den här jackan är väldigt stor, finns ingen lapp på men kanske storlek 42 om inte mer. Den är i äkta päls.


Storlek 38 kanske (finns ingen lapp). Fake :)



Storlek 38 kanske (finns ingen lapp). Fake :)


Storlek 40 kanske. Den är i äkta päls.


Väldigt stor storlek, säkert över 42. Den är i äkta päls.


Sådär, om ni är mer intresserade och bor i väterås så får vi väl fixa att ni får prova dom :) Bara höra av er igen nu om ni fortfarande vill köpa någon. Sprid gärna vidare till andra som är intresserade av pälsjackor också så jag blir av med några stycken nu, haha :D



Kommentarer
Postat av: therese

lookin good. var hur när kan man testa isåfall? :)

2011-10-19 @ 21:27:33
Postat av: fanny

:) good. Men nu när jag packa ner jackorna såg jag att den mörkbruna är sönder i armen, hade glömt det. Jag ska försöka få med mig alla jackorna från Sala imorgon. Jag bor på Blåsbo så det blir väl där isåfall :)

2011-10-19 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!