Debut

Igår hade jag min afterwork debut med Sofie, men jag vill inte riktigt stå för att jag var där, måste känna på det ett tag till.. har delade meningar och blandade känslor för afterwork, med live band, tacobufé och 50+are som sjunger i kör till "Oh sally can wait" och dansar bugg, kände mig mycke malplaserad. Trots allt så hade jag faktiskt kul. Efter det drog vi vidare hem till Jonas där grabbarna grus var och sen vidare hem till en annan och körde vidare. Det blev en låååång början på den kvällen. Sen drog vi tillbaka till bmb och körde vidare.. den omgången var också rätt trist. Men jag hade kul med dom jag var med så det kvitta ju. Nu skälper jag i mig kaffe och ska hitta lite kläder att sätta på mig. Blir jobb till 22 ikväll, fint. Kommer nog få springa arslet av oss idag om magkänslan har rätt. Sen åker jag nog hem till mammsen efter jobbet och är där i några dagar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!