i can finally say i had enough



Äntligen är denna jävla söndag över tänkte jag säga. Nej men seriöst, denna dag har gått förjävla segt. Hela jobbhelgen är till och med över nu och satan vad skönt. Jobbar dock imorgon också men.

Helgen har sätt ut som så att på fredag på dagen var det stadsvandring. Nej men vi uträtta massa ärenden och sådär så gick vi till mitt jobb och käka lite mat så kom även Sarah förbi ett tag. Senare på kvällen så kom Fanny och Sofie hem till mig för några glas och sen åkte vi ner på stan. Först Å sen Bmb. Lördag var det långpanna till halv 11 som gällde, skit nice... Lagom trött efter jobbet kan jag säga. Efter det kollade vi bara på film och jag somnade så fint den första kvarten av filmen. Så hade jag ju somsagt även långpanna idag också....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!