I used to look the other way, I used to save them troubles for another day. I'd rather give my ego another push...

Den dör lite mer för varje dag, eller vad säger ni? Själv lever jag snäppet mer varje dag känns det som. Det går bra nu, med allt och ingenting faktiskt. Nöjd tror jag det kallas. Dagarna rullar på i egen takt. Jobb, fest, luncher, häng med underbara vänner, mysiga filmkvällar/hela dagar, spontana heldagar på stan med fint sällskap, smider planer för framtiden osv osv. Listan kan göras lång. Det som komma skall är väl förhoppningsvis en fet halloween fest med alla brudar vi känner och våra vänner, samt London baby. Sägs att man lever en gång och att man kan dö imorgon så det är väl lika bra att köra så det ryker medans man kan. Skapa en karaktär ;) Eller hur var det? Klockan är snart 3 och jag ligger i min nybäddade säng med en brieost-macka, kan inte klaga. Dock vaknade vi väl runt 5 sista gången idag innan uppstigning så jag lär väl inte duna än på ett tag. Skrev jag nyss ordet karaktär? Hm... Ska i allafall ge john blund en chans till att söva mig för imorgon blir det lunch med min saknade Sofie som tack och lov inte har jobbat ihjäl sig än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!