Jag går med vinterskor på hösten, alltid förberädd för storm. Jag kan tänka tills det knappt finns något kvar, jag har känslor utan uppehåll.

 

Titta! Det här fick jag av Fanny idag :) Jag fyllde 21 för ett tag sen nämligen :) Det är ett jättefint nagellack, en lip plumper och en hudkräm som lukter vanlij, den luktade verkligen jätte gott. Blir bra att byta ut mot hawaiian bodybutter som luktar lite för mycke vanlij och sommar.

Vi hade somsagt personalmöte imorse. Det var faktiskt rätt "kul", haha. Nej men alla var på bra humör och skrattade, skämtade, var allvarliga, sa bra saker, tipsade varandra osv. Ingen smutskastning utan bara ett bra möte med världens bästa jobbarkompisar! Fan vad jag kan säga helt rakt ut och ärligt att jag verkligen mår bra när jag går till jobbet nu. Det är underbart :)

Efter mötet gick jag Sofie och Natta på stan och "förhandsshoppa" (kan man säga så ;)?) haha! La iallafall undan ett par jeans på Bikbok, liknar ett par jag redan har som jag älskar men börjar slitas ut. Sen ett par skinnbrallor och en kavaj på H&M och en pälsväst + halsduk på GinaTricot, haha. Justja, ett par svarta sjukt snygga kängor på Bianco också. Om jag redan nu känner att jag gjort av med för mycke pengar när jag egentligen bara lagt undan saker, undra hur det går imorgon då med lönen på kontot, haha!

Tog i allafall ett extrapass ikväll för att Frida är sjuk i sin lunga så det är inge bra och jobba för henne. Klart man ställer upp lixom :) Har ändå världens bästa schema denna vecka. Så ska bara chilla nu i ett par timmar tills jag börjar jobba. Hoppas ni har/får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!