sometimes good things fall apart, so better things can fall together. It was a long time ago I felt so free.

Hej på er igen! Sorry för kass uppdatering tänkte jag säga men som ni märkte stängde jag ner bloggen drygt en  vecka. Jag hade nämligen bara spytt ur mig galla här och inte ett enda bra ord hade kommit ur min mun just vid det tillfället så det var lixom en liten tjänst för mig själv. Men nu så är jag i allafall back on track :)

Jag minns verkligen inte vad som hänt denna vecka och det är säkert inte så jätte intressant å andra sidan heller så vi börjar ifrån i fredags :) Då jobbade jag faktiskt bara lunch, så jävla viktigt. Kors i taket lixom. Senare drog jag hem till Sarah och drack vin så kollade vi på fotbollen, jävla fitt Ungern? Ah skitsamma. Sen drog vi ner på stan och mötte upp Sofie och så åkte vi hem till Andreas där alla andra välbekanta gräbbs befann sig. Skrattade och hade kul som vanligt, så jävla störda. Sen drog vi allafall ner till Å och drinka lite och hälsa på folk. Sen sista timmen så drog vi till Bmb och skaka rumpa lite ;) haha, nej. Sen drog vi till donken och keka lite mat innan det var dax för att cykla hem och sova.

Igår så jobbade jag ju såklart långpanna, lördag lixom. Lunchen var hyffsat lugn tycker jag. Märker nästan aldrig av längre att jag stressar eller att det är för mycke för man är så himla van och har kommit in i det där skrämmande mycke. Jag har faktiskt jobbat där över ett år nu och det är sjukt. Tiden går för fort. Men det har faktiskt, tro det eller ej, vart en av dom bästa tiderna i mitt liv det här sista året. Vuxit så jävla mycke på så många olika sätt och träffat människor jag aldrig i hela mitt liv vill leva utan. :)

Aa iallafall, lördag kväll var kee-aos. Men somsagt, det gick bra och alla var superduktiga. Minst sagt köket! Slutade runt halv 11 så drog jag hem och fixa mig lite åsådära och så åkte jag ner på stan och mötte upp Sarah och en massa andra girls så blev det bmb. Tänkte inte gå ut först men fan vad tur att jag gjorde det alltså :) Hade hur kul som helst, träffade på en massa underbara vänner osv. Och ja... en sak är säker, jag är lite över molnen nu alltså. Glad tjej här (A). Aa, måste nypa mig lite i armen när jag tänker på det haha! Så jävla töntig, men ni fattar inte haha.

Nu och andra sidan är jag sjuk. Rösten höll på att försvinna igår och nu låter jag som att jag rökt i 20 år, har knappt någon röst kvar. Appropå rökningen så går det så sjukt jävla bra. Jag blir inte ens sugen när mina vänner står på krogen och röker, jag säger att dom är äckliga så går jag därifrån haha. Men det är ju sant, det är ju sjukt äckligt. Mmm.. Är ledig i 3 dagar nu, så kanske hinner kurera mig. Och om det är bättre redan ikväll kanske jag tar lite extrapass, vi får se :) Nu ska jag kolla på det senaste pretty little liars avsnittet och kanske vila ögonen lite. Hörs säkert mer idag, det har kliat i fingrarna!



Puss:)


Kommentarer
Postat av: Sari

Snyggt!

sv: byxorna kommer från Bubbleroom.

2011-09-07 @ 18:13:19
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!