When something bad happens you have three choices. you can either let it define you. Let it destroy you. or you can let it strengthen you...

Hejhejhej :) Jag har mina ups and downs you know. Luften gick ur mig i söndags så har inte haft någon ro till att sätta mig här. Sen har jag inte vart hemma heller så det gör det bara ännu svårare. Men nu är jag det och tänkte försöka mig på att skriva några rader. Helgen var helt okej, vet inte ritkigt vad jag ska säga.. "been there done that" känns det lite som. Efter det har jag vart ledig i 3 dagar så då har vi bara legat framför massa filmer, bra och mindre bra haha. Och igår slockna ja i min egen säng halv 9 på kvällen, det var så underbart skönt att för någon gångs skull somna, vakna till lite och somna om igen. Så nu är jag mer än utvilad om man säger så. Vaknade 5 minuter innan klockan ringde tillochmed :) Ska jobba till halv 3 idag sen ska jag ta en fika med Thilda, det blir mysigt! Hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!