han sa, nu tar jag dig till himlen baby

Hej! :) Vilken lång dag, vaknade första gången halv 6 sedan med jämna mellanrum till klockan 10, först ringer väckarklockor, hundar kommer tassande, väckarklockor ringer igen, telefoner ringer, sms piper osv. Härlig morgon med andra ord haha. Gick mot jobbet till klockan 11 och körde ett pass till klockan två. Sen kom Michael så åkte vi till Sura av alla ställen och köpte en kaffe, otroligt konstigt. Sen vidare hem och chilla ett tag tills det var dax för att jobba lite igen. Det var jag och Emilie ikväll, allt gick bra, blev lite att göra tillslut. Efter jobbet satt jag mig på den otroligt trötta bussen hem till Mamma så nu är jag alltså i Sala. Inte vart här sen före nyår så det var väl på tiden. Ska fixa pass och massa shit imorgon så ska försöka somna i normal tid ikväll.

Justja, för att inte glömma. Fattar ni lyckoruset genom min kropp när jag går in i mitt rum här hemma och det står fyra kassar med Levi´s jeans, jeansjackor, jeansvästar, skinnbyxor, tröjor, byxor, linnen, träningsskor osv osv. Tror inte det! Dagen slutade jävligt bra så att säga. Nu ska jag lägga mig och kolla på en film. :)




Kommentarer
Postat av: Catja

sv: Åh tack gumman! snäll du är <3

2012-02-08 @ 13:23:49
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!