Girl look at that body, and work out!

Godmorgon! Känner mig utvilad konstigt nog. Träningsvärken kom som förväntat, men det känns rätt bra ändå. Känns som jag börjar se resultat faktiskt, men har 3 månader på mig till sommaren så är inte nöjd än. "Girl look at that body, and work out!", varför nöja sig. Jag har jobb till två idag och sen börjar jag halv 6 igen så där emellan så drar jag nog till friskis på björnövägen och springer lite och kanske något mer, men har inget sällskap idag så kan vara rätt skönt att bara springa av sig till musik och rensa tankarna lite :) Nu måste jag hoppa in i duschen ska gå om 40 minuter, alltid ute i sista sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!