Åh fyfan, jag dör..

Nej så lätt dör jag väl inte, men klockan är 12 på morgonen och jag är huuur trött somhälst. Det känns som klockan är 7 på morgonen ungefär. Måste måste hälla i mig en kaffekopp nu och vakna till liv. Sen ska Fannsan duscha och packa!

 
Pappa och broshan kom hem från kryssning igår och min bror gav mig det där på bilden. Softa winegums ;) Det är chill huhu. Nej men jag har inte ätit så mycke faktiskt för dom var inte så himla goda. Menmen det går väl i när man är hungrig typ. Och av pappa fick jag 6pack gin&tonic och 6pack smirnoff Ice som det bara är 4 kvar i för min jäkla pappa dricker upp saker han ska ge bort haha. Men tacktack för det i allafall.


Fa-an jag vill inte att det ska bli helg på ett sett. Alla mina läsare kommer sakta men säkert sjunka :( Bara för att vem vill läsa en blogg det inte skrivs någonting i. MEN jag ska försöka blogga vid varje dator jag ser, okej deal? :)
Gud vad jag mår illa.. jag gör alltid det när jag går upp för tidigt på morgonen. Måste få tag i sandra någongång under dagen också så jag vet när hon kommer till skultuna! Och hoppas jonas hör av sig nu när han slutar jobbet också så jag kanske kan vara med honom tills s dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!