Äntligen hemma :)

Har gått på stan sen klockan 12. Har så jävla ont i fötterna, kan inte förklara smärtan. Och i axlarna pågrund av väskan. Menmen, vad gör man inte för en shoppingtur med tjejjerna? Jag köpte bara ett par skor. Blir till att hitta en klänning på fredag. Först träffa jag emilia så köpte vi babykläder till hennes kusins barn. Hur söta kläder somhälst, man blir lite sugen på en knodd själv ;) HAHA nej tack inte nu, men ändå. Sen mötte vi upp Annice och Daniella på macdonken och åt mat. Sen vidare på stan och dom köpte kläder. Själv hitta jag bara ett par skor..Stannade på waynescoffie och köpte latte och colalight. Och vid 5 tog jag bussen hem.

Skolan idag var rätt rolig. Vi fick reda på praktik platsen vi ska ha och jag fick Karsson på taket och skybar. Jag är överlycklig. Finns det något bättre ställe att få på lixom? Det var några som blev lite avis där alltså! ;) App, så nu slipper jag oroa mig för vart jag ska vara i allfall. Och sandras kompis Minnet jobbar där också så då har jag någon att snacka med. Pappa sa att dom var astrevliga där också, hoppas det typ inte är nå snygga bitchiga brudar där bara, palla.

Han måste ju vara pantad..Fan vad jag skulle vilja smälla till den där typen alltså, mmm-m! Men danne säger ju att jag inte ens skulle kunna slå ner en rullstolsbunden så får väl se hur det går haha. Jag kan ju slå ner danne, och han är ju rullstolsbunden så aa haha! Han får bara igen för hur jävla kaxig han är alltså. Lätt och vara det flera mil bort, men vänta du! Hämden är ljuv. Han hade en praktikant idag som var hjärndöd sa han hahaha, men det var i allafall tur att det kom nån som han hade något gemensamt med :) huhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!