Äntligen torsdag :)

Vet inte riktigt varför jag vill att det ska vara torsdag. Det är nog mer att efter torsdag kommer äntligen fredag! Idag så börjar jag klockan 12 men måste ta bussen klockan 10. Är väl där en timme för tidigt men det funkar. Har svenska, vet inte om det är b eller c eller a, ingen aning i allafall. Finns det ens c? hm.

Jag har ångest. Vet verkligen inte vad jag ska ha på mig :( Kanske mina svart sheapmonday jeans men ååh, upp till då? Hjälp. Jag får alltid panik om jag inte ligger i sängen dagen före och klurar ut en "outfit". Nu kommer jag slänge runt miljontals kläder och det kommer se ännu värre ut på mitt rum. Eller nej. Tro mig, det kan inte se värre ut än vad det gör. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag. Guud.. Jajja städa ikväll då. Men vad i helvette ska jag ha på mig. Är det varmt eller kallt ute ens? Nej nu ska jag röka, börjar få paniiiic ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!