fahlsan.blogg.se

Vad lever vi i för värld. Staden jag bor i blir bara mindre och mindre. Alla försöker vara kompis med alla. Man är inte längre kompis med dom man brukar "hänga" med. Nej nu byter man kompisar för att kunna komma in på olika fester. Låt se idag har "calle" fest då måste jag vara kompis med "lisa". Det är så sjukt. Jag hatar den här falska världen. Jag umgås med folk jag älskar och tänker umgås med dom. Tänker inte dra till med ett fejksmile och vara med mäniskor jag inte gillar. "bara för att vara inne". Tjejjer drar i alla killar som finns. Stackars dom, tänker jag. Att dom ska behöva stå ut med oss tjejjer och våra catfighter. Men nu blir man inte längre kär i killen som är helt underbar. Nej nu har alla en "crush" i han som är snyggast i stan. Han med mest kompisar. Fetaste märkeskläderna. Han som alla killar vill vara som. Det är sjukt. ÅH, jag orkar inte. I den här staden skulle man inte ens kunna gå ut och äta med en kille utan att samtalsämnet dagen efter var att "dom är tillsammans". Jag vill lämna det här placet. Nu, men det kan jag inte. Synd för mig. Men jag tänker fortfarande aldrig börja leva efter era regler. Jag gör vad jag vill, deal with it.

Sov från 11 till halv 4. Sen satt jag vid datorn till klockan 5. Klockan 5 gick jag ner och kollade på världens bästa program, guess what? The hills :D Jag älskar det programmet, jag sitter och ler konstant i en halvtimme. Sen var det newport harbor som är minst lika bra. Kanske lite sämre, men det är bra! Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 7 för då ska jag nämligen till min mormor och äta mat. Den godaste maten i heeeela världen, koldolmar haha! Tyck det är cp, men jag älskar det. Det var något ni inte visste om mig va ;)

Skolan börjar på måndag :( jag rent ut sagt hatar den.. Det finns inget i skolan som gör mig glad längre. Min bästa kompis går inte kvar. Och vart har alla snyggingar tagit vägen? Ajusste dom har tagit studenten. Fuck. Men jag går i alla fall serverings-inriktningen och det är något jag tycker om. Och förmodligen kommer jag i den bästa klassen ever (utan min bästis). Men vi tjejjer har bett om att få gå tillsammans. Och jag är sjukt glad att jag lixom typ har fått skrivet på papper att tjejjerna jag hatat från börjar, som jag tyckt vart helt sjuka i huvudet. VERKLIGEN är det :) yeey.

see ya later aligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!