fastnade i duschen

huhu, jag som brukar vara rätt snabb på att duscha höll nästan på att drunkna i duschen idag. Hårinpackning, raka benen mm. haha skojja ^^, eller... aa så shampoo balsam, det vanliga lixom. Nu luktar jag mumma. Fönade nyss håret och plattade till det lite i topparna. Ska ha på osis lite senare men det gör jag somsagt senare till kvällen :) Pratade nyss med Annice och kanske drar dit lite senare om jommpa killen inte hör av sig, men det gör han nog. Så ska vi väl föra lite i skultuna och dra in till vässan mot kvällen.

Nu ska jag ner på "stan" i sala, eller jag är på stan haha, ska gå över gatan till Lindex och shoppa ;) haha nej men det blir lite smink och kolla lite om det är någon rea kanske (A). NEJ jag ska inte köpa mer kläder den här månaden. huh Men måste rusa PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!