Godmorgon, godmorgon hör fåglar sjunga glatt!

Toddelu. En sak som känns sjukt bra är att kliva upp klockan 13:00 av väckarklockan en dag man igentligen får sova hur länge man vill på! Och med tanke på att jag kollade på the hills tills min mamma klev upp för att jobba kvart över 5 så är det ännu bättre gjort av mig. (fattar inte att jag erskänner men jag satt och sög i mig cola sås rätt ur tuben igår, fast igentligen var det glassen jag ville åt) Men det är mina ord, vissa av er kanske har tryckt i er en stor nyttig frukost, sprungit milen och nu sitter och pluggar inför skolstarten? Men ja, för mig var det i allafall bra att kliva upp 13:00 :)

Något mer jag sysslade med halva natten var att klippa sönder kläder :) Okej missförstå mig rätt. Jag läste Linda Rosings blogg häromdag och Klings lika så. Jag tycker det är grymt snyggt med trashade jeans, slitna jeans med andra ord. Så ja, jag tog upp ett par ljusa jeans ur min låda och började helt enkelt riva, jag har gjort tre hål nu och jag tycker det ser rätt bra ut i allafall. Har ni några tips på hur man kan göra för att få den där hardcoore-looken ;)?

Kommentarer
Postat av: Linda

Aha okej :P



ni lär ju säkert känna samma personer där iaf

2008-08-14 @ 13:39:45
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hallå pinglan :) allt bra med mig. Själv då?

2008-08-14 @ 13:46:42
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin blogg du har :)

2008-08-14 @ 13:50:42
URL: http://enlitenhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!