Hej :)

Kollade på sex and the city filmen igår. Fyfan vad bra den var :) Tror aldrig jag gråtit och skrattat så mycke i en och samma film! Jag skulle kunna se om den hundra gånger om. Och fan vad lång den var, kollade klart hela och somnade runt halv 8 i morse. Klockan 11 väckte mamma mig och sa att mormor var reda att gå ut i skogen å plocka svamp. Oh lord, jag trodde jag hade vaknat i helvettet. Jag sa till mormor att vi skulle åka in en timme senare, men fick sånna skuldkänslor så kunde inte somna om. Så, vi drog ut klovkan 11 och plockade svamp. Blev inte allt för mycke, typ bara några carl-johan, 1 kantarell haha, och massa blodriskor. Visst låter jag som en riktig tönt nu alltså, men jag älskar att vara med min mormor i skogen. Jag gör allt för henne :) Vem det när den sista svamp-plockningen blir med henne :(

Jag börjar klockan 9 imorgon. huu, jaja det är väl bara att vänja sig med ännu tidigare mornar. En sak som är toppen är att lilla catja ska börja på min skola, på samma linje som mig :) Love it. Äntligen någon att vara med. Fuck sandra, jag kommer sakna ihjäl mig efter henne. Hon gjorde mina lektioner. Om jag inte garva åt henne, så fick jag henne att garva genom att dryga mig på lektionerna. Göra videos om alla i klassen och säga smeknamn om dom haha. Fyfan vi hade våra tider. När hela lektionen gick ut på att få läraren att börja tjura. Haha så illa var det inte, eller dom börja ju tjura, men verkligen inte pågrund av mig eller sandra. Nej av resten av cp-klassen. Men det känns som att alla har mognat lite över sommare och förhoppningsvis ska vi inte behöva byta massa lärare i år :)

Nu ska jag hoppa i duschen för jag känner mig sjukt äcklig. Känns som jag har spindelnät över hela kroppen och maskar och åååååh vad äckligt, jag spyr seriöst. Ush! Någon som vill kramas? ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!