hello sunshines

my name is like a dick, always in bitches mouth :)

Fan vad jag längtar till helgen alltså. På fredag blir det kräfskiva med en massa underbara typer. Kommer röjja så jävla mycke. Ska fan äta kräftor som aldrig förr! Som om jag aldrig har ätit förut. Men fyfan jag kom på att vi kanske drar på krogen efter det. Kommer ju stinka fisk om en typ? uuäck. Får se hur det blir med det :) Det är i allafall macke och compani som ställer till med partajj.

Nu ska jag äta middag eller typ mackor. Har inte ätit kvällsmat någon dag den här veckan. Blir alltid mackor. Men det är godare, så jag klagar inte. Åhw jag ska kolla på hipphipp hora sen också :) Men först ska jag kolla klart på fucking åmål tror jag. Haha så himla pinsamt. Det kom fram en kille till mig på krogen när jag stod och rökte.. (förra helgen alltså) Så frågade han vad jag hette och en massa sånt. Om jag var singel och a jag måste skriva en bok om jag ska skriva ner allt han sa. Så träffar jg honom idag på stan, eller snarare går förbi och fyfan vad killen skäms. Och jag som alltid skäms för att andra gör det, när det blir sånna där situationer. Ush, hoppas inte han går ut på fredag. Fast han var rätt snygg, så jag kanske ångra mig.. näe :)


Jag förlåter dig för allt om du har nåt att bekänna
Reser du din väg, då kan du be mig vänta
Om det uppstår nåt problem, säg till så kan jag hjälpa
Jag gör allt för dig, det kommer aldrig att förändras
Jag ljuger för din skull, om du har nånting att dölja
Henne eller mig, du behöver inte välja
Jag sliter ut min själ, jag offrar mina drömmar
Jag ger dig allt jag har, om det är nåt du önskar
That's what friends are for..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!