Hemma

Nu är jag äntligen hemma. Blev bussen istället för pappa hann verkligen inte. Tycker synd om honom. Han har ett nybyggt hus på 250 kvadratmeter som måste bli klart. Inte så himla mycke kvar men han har också en restaurang som han jobbar på. Jag ska dit imorgon och hjälpa honom, han kommer fan gå in i väggen annars. Ska träffa emilia lite imorgon också, blev ju bara en snabbis idag. Har saknat bruttan.

imorgon börjar jag halv 10 :) Vet inte riktigt hur ja ska komma till skolan. Om jag ska bussen någongång eller om mormor får köra mig. Det är ju lätt skönare att sitta i en bil, men det kostar ju en del att åka fram och tillbaka till västerås varje dag.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!