Igår blev det pluto

TJA! Igår var det utgång för fulla muggar. Det började med att jag och sandra fixade oss hemma i skultuna och tog sedan bussen till rönnby klockan halv 8 :) Vi började med att våldgästa maten som stod på spisen haha. Jag som hatar spagetti och köttfärsås, det var nog den godaste köttfärsåsen jag någonsin ätit. Sen började vi dricka, eller det gjorde vi redan till maten. Och emilia fixade klart sig. Sen kom Emma den sötisen och var med oss, hon skulle inte med på krogen bara träffa emilia. Tror ni det blev så? nejnej hon följde med på krogen hihi. Vi åkte ner på stan runt halv 11 och mötte jojo utanför musses för att köpa cigg. Sen gick vi till närmaste bankomat, rulla ut lite casch och drog vidare till Pluto. Och fyfan vad lite folk det var där då? Vi drog till baren jag och sandra köpte varsin cosmopolitan (satc drick) haha :D Och ja skojjar inte om att den var hur god som hälst! mm yummi. Sen beställde vi varsin mojito, det var helt okej den med. Förutom att det kändes som att man svalde en buske varje gång man drack en klunk haha! Det är ju sådanahär mintblad i.

Träffade på en massamassa jag kände men det var ändå inte så roligt det kunde vara. Dansade med sebbe alven och Danne svärd ett bra tag också medans dom andra chilla i sofforna. Klockan blev snabt 2 och det var dags att dra sig. Vi drog till burgerkorner och åt som vanligt? Och sen drog jag och sandra hem med en taxi till skultuna :)

Pappa ringde och sa att ALLT är klart med lägenheten nu i stan och den är vår :D alltså jag tror inte ni fattar huuuuur glad jag är :) skulle bara vilja skrika av mig. Dethär har jag bett om sen jag var 14? Äntligen, äntligen bor han i västerås, i stan! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart i stan? :)

2008-08-22 @ 15:53:06
URL: http://gurrran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!