I'm back!

Nu har jag pratat klart med danneboy. Klockan är snart 3 och han behövde sova, jobbar ju imorgon :( Jadu vad pratade vi om? Allt allt allt allt, fan vad jag älskar den killen alltså. Nu har vi pratat när jag vart 16, 17 och 18 haha :) (och träffats förstås) men blir ju inte så ofta eftersom killen bor i köping lixom :( Undra om vi pratar nästa år också, jag kommer i allafall aldrig tröttna på honom. Han gör mig alltid glad, vad jag än är för på humör igentligen. Han får mig lixom alltid och skratta och gör så att jag glömmer bort mina problem för ett litet tag. Det finns ingen som vet så mycke som du gör, för det finns verkligen ingen som jag litar på så mycke som dig. Jag vet att du förstår och finns där. Vet inte hur många gånger jag gråtit inför dig haha (A) Men för det mesta asgarvar vi ju. (jag vet att du läser det här nu daniel på jobbet när du står och fipplar med dina volvo-delar hihi) DU ÄR BÄST! 

Snart måste jag verkligen sova. Ska bara göra klart jeansen först. Det är inte så mycke kvar men det är väldigt drygt måste jag säga. Gud vad hungrig jag blev :( Kan ju inte äta mat såhär mitt på natten, maggen förbränner ju inget nu. Den sover.. som jag borde =/  Undra när jag ska ställa klockan imorgon. Måste hinna packa, duscha, fixa mig mm. Runt 11 kanske? Nej det blir nog 12, senast 13! huhu Jag är en riktig sjusovare jag. Kvällsmänniska så det bara skriker om det. Just det! Måste rusa ner till lindex imorgon och köpa med mig lite smink. Funderar på att chacka lösögonfransar också. Tycker det är fint i allafall någongång ibland när man ska vara riktigt fin. hihi

PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Anna

vilken söt bild. Saknar mina ponnysar! :)

2008-08-15 @ 10:49:12
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: Rebecca

aj då... hahahah här misstolkar jag alltihop.

han verkar vara en underbar vän iaf :)

2008-08-15 @ 11:28:27
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Rebecca

det har jag nästan börjat förstå :)

2008-08-15 @ 12:29:59
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!