jag ska försöka..

Haha, okej jag är fortfarande full tror jag men jag ska försöka skriva ett vettigt inlägg ändå! Kvällen började med att jag drog hem till s i allafall :) Hon hann komma hem så jag åkte inte till jonas. När vi hade fixat klart oss så drog vill hem till mathias och spelade kort med han och jonas. Lite senare kom också hägge och vi körde ännu mer. Vi körde ett kortspel med regler och mycke mer. Och tillslut när man skulle dricka behövde man både lufta upp en gubbe på glaset och lådsas prata i telefon. Man fick inte heller svära och inte säga varandras namn. Det torska jag på stort, att inte säga namnen. Ja sa jonas 72 gånger, sandras ett antal och allsings lika så haha. Menmen alla försökte ändå supa mig under bordet så det var väl meningen jag skulle bli aprak igår.

Vi tjejjer och dom tre killarna tog bussen in till stan klockan 9. Då drog vi hem till Emil ungefär vi Skallberget. Där var det massa folk. Träffade på en söt liten tjej som hette sanna också. Vi har aldrig pratat sådär förut men både visste vilka varandra var så det var givet att vi skulle parta tillsammans lixom. Vi har haft pojkvänner som spelat hockey tillsammans också så det var därför också. Vi drack massa vin med fruktsoda med henne och shota absolut päron haha. Okej det gjorde inte jag för jag kände att det skulle slå slint då alltså!

Klockan 11-12 drog vi ner på stan med gräbbsen och tjejjerna hade åkt tidigare. Först skulle vi sätta oss på tabasco för att bara ta någon öl men jag som är liten kom inte in där. Det var fullt om man inte var 20 eller mer :( Jäkla skit alltså. Det komiska var att sandra redan hade smygit in eftersom hon inte var 18. Så den ända som kom in var 17 åringen i sällskapet. Så det kan gå. Vi drog vidare och köpte cigg och gick in på silk istället. Haha a dom kolla legg på sandra och sa varsogod att gå in? Hallå hon är inte ens 18.. menmen det var lycka i allafall :) Även fast det SÖG på silk hade vi askul! Sandras första krogrunda kan ju inte gå snett? Fast det blev verkligen karatefylla igår.

Vi tappade bort våra killar under kvällen och ringde dom någongång runt halv 3. Allsing låg då hemma och sov. 4 andra var hemma hos martin på efterfest. Och jonas hade somnat hos maja. Han som vi skulle åka taxi med hem :( Menmen vi drog till burgerkorner och tryckte varsin kebabtallrik istället. Hittade efter många om och men en som kunde skjutsa hem oss till Skultuna. Ringde macke och bad han öppna åt oss i porten för att den blivit helt fuckad. Så gick vi in hon honom ett tag, snacka lite med paoii och gick upp och la oss sen.


Mathias och jonas :)


Sandra fular sig!


jonas hihi :)

Kommentarer
Postat av: Sanna Björkman

hoppas ni hade kul sötisar. nästa gång får ni följa med till pluto :D

2008-08-16 @ 13:53:22
URL: http://sannavb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!