lyckliga dagar

Jag har kommit på en sak. Jag är så himla lycklig. Igen! Allt i mitt liv känns bra just nu. Skolan känns helt okej med tanke på att det är ett år kvar. Jag orkar, jag kan, jag vill. Vill, var väl att ta i, eller alltså jag vill faktiskt ta studenten. Jag vill känna glädjeruset i kroppen när jag kommer stå på det där flaket. Vara stuprak med alla jag gått med i 3 år! Känna att livet börjar om på nytt på något sätt! Och får ju inte glömma julbalen hihi. Vill att våran skolbal ska vara som på The hills. Att en kille frågar en om man vill gå med dom på balen. (som en romantisk dejt). Men det är väl bara att drömma vidare antar jag, för vart finns dom charmtrollen i sverige? huh inte i västerås i allafall. Men ska bli kul att känna sig som prinsessa för en dag. Jobb fronten känns bra också, jag jobbar ju somsagt för pappa så mycke jag vill och har alltid alltid någonstans att jobba. Kanske till och med lite för mycke jobba, men vad gör man inte för att vara tät? (en sak jag funderat på länge är om pappa har nån stor jävla hemlighet. Att han är ap-rik utan att han sagt något till mig. Han lever som att han är det i allafall. Haha tycker han kan dela med sig lite lite mer av cashen om det skulle vara så, Men det är nog mer en dröm, don't know) 2008 kommer förmodligen bli ett superbra år med mycke skratt. Underbara vänner. Mycke alkohol i blodet haha! Nej ska jag vara ärlig så kommer jag nog inte vara så mycke på krogen som jag vart dom senaste veckorna. Det har blivit alldeles för mycke supa. För mycke pengar har gått till mat, taxi till skultuna och alkohol. Och nya kläder till varje krogrunda. Kan inte försätta leva så helt enkelt. Men nån gång ibland, (kommer bli varje fredag typ) kan man ju dra på en utgång. Åhå denice bjöd mig på hennes 20 årsfest idag också. Längta till den! Sandra du är ocskå bjuden :) App,

jaja nu ska jag ut å smoka. Sitta lite vid vattnet och filosofera. Men jag såg massa knott där, så nu killar det på hela min kropp. Antar att jag bara fånar mig men det känns verkligen som om jag har sånna där äckliga kryp över hela mig. Jaja, var glada nu för det ni har. Deppa inte ner för minsta lilla. Lev livet så länge det varar. Tänk om du skulle typ få reda på att du skulle dö imorgon? Då kommer ni ju ångra att ni inte lekte livet, och tog vara på det. :) Om ni nu vill leva alltså! Det är i allafall mitt motto. Lev dagen som om det vore den sista
!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaha fan va roligt med denice 20års fest, när? var? hur? :P

2008-08-26 @ 19:39:41
URL: http://bergfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!