min mormor är bäst.

Alltid lika kul att träffa mojmoj. Hon frågade en massa saker haha! Typ vart jag går ut på helgerna. Och så frågade hon vad jag drack för något om jag drack, öl, vin, cider eller drinkar haha :) Så sa hon att hennes favvo-drink när hon var i min ålder var gröna hissen haha. Hon sa också att jag alltid skulle hålla i min drink, för det finns skumma typer som lägger i piller i drinkarna. Då började jag typ le men försökte att hålla mig, då sa hon att det finns faktiskt sånna människor! Men haha, det lät lite roligt :) Så började hon snacka om mitt ex och frågade vad han hade gjort i sommar? haha hallå, fan vad sött, men hur ska jag veta det.. ^^, rolig är hon allt ibland.

Ikväll ska jag kolla på film och äta godis i min ensamhet, så ni får gärna höra av er om ni vill :) 0761877744. Och tro det eller ej men imorgon har jag lovat min mormor att gå ut och plocka svamp med henne. Hon skulle ju blivit så ledssen om jag sa nej. Jag har gjort det med henne från jag var 3 tills jag var 13 typ. She miss me. Och ska jag vara ärlig så saknar jag allt det där. Att inte ha några bekymmer. Att bara gå runt i skogen i flera timmar och må bra?

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!