Sjukt trött..

Åh fyfan vad trött jag är. Har legat och kollat på mean girls sen klockan 8 men nu orkar jag fan inge mer. Gäspar hela tiden, håller på att somna nu ungefär. Gud trodde inte jag skulle bli såhär trött av skolan. Men å andra sidan har jag ju gått på stan hela dagen också. Just ja, köpte en stickad tröjja på Vero Moda. Kan vara bra att ha nångång.

Imorgon så börjar jag klockan 9 och mormor kör mig till skolan imorgon igen eftersom jag inte fått mitt fucking buss/tågkort. Vet faktiskt inte vad vi ska göra imorgon i skolan men jag tror dom sa att vi går heldag. Jag som lovade mig själv att börja lyssna på vad dom sa i klassrummet :( Minns inte ens vad vi skulle göra imorgon. Åh det skulle ju bli en bra start i år. Eh ja börjar imorgon säger vi, nya tag då! Efter skolan ska jag träffa Sandra I think. Just ja, pappa har ju köpt en restaurang så jag ska dit och checka lite. Mina sysslingars pappa är där också, han som vi var hos i stockholm på midsommar. Han ska hjälpa pappa och bygga lite, bla. baren. Men haha nu kom jag på en till sak, fan vilket fullspäckat schema jag har imorgon. Ska spela innebandy också. Min första träning hihi. Daniella ringde och tjata på mig att jag skulle börja, för att dom behövde folk och såklart jag ställer upp för laget? ;) haha dom fattar bara inte vad dom ger sig in på. Jag suger nämligen! Nog för jag kan spela fotboll åså, men ush, jag hatar innebandybollar. Enda andledningen till att jag tänker springa å fåna mig med en klubba är för att jag vill röra på mig :) Och så får jag ju umgås med mina tjejjer samtidigt! Underbart.  Nu ska jag kissa, smörja in mig med hudkräm så jag bli len hihi, ta en godnatt-cigg och sen hoppa till kojjs!


Fick inte fram någon större bild eller så men där är i alla fall pappas restaurang. Falkenbergska kvarnen :) Kan knäppa lite piccs sen när jag är där, typ imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser ut som en häftig restaurang!

2008-08-26 @ 03:12:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!