skola skola skola

I år kvar på wenströmska nu. Hotell och restaurang linjen med inriktning servering & bartender. Kan bli ett rätt soft år alltså :) Verkligen verkligen skönt att det är sista året nu. Men vet fan inte hur jag ska klara av alla snorisar som börjar nu. Jag vet själv hur omogen jag var för 2 år sen lixom haha. Men sen finns det ju undantag såklart :) Men nästan alla kommer vara pain i the ass alltså! Skrika och tjura för ingenting. Springa runt, hoppa överallt. Flirta med treorna haha ^^, Ah ja kan inte fatta att ja själv var sån för 2 år sen. Sen vet jag väl inte om jag var det men. Alla tjejjer med idominsalva (eller liknande) över halva nyllet och pushup-bh haha! (jag kommer få skratta varje dag i allafall :)) Alla småboys som kommer busvissla så fort dom ser en snygging haha.

* Vet ni en sak jag stör på mig på såhär mycke. När tjejjer sitter och skriver om hur olyckliga dom är hela tiden. När det enda dom gör är att skrvia sorgliga dikter och låttexter. Det får mig att spy. Skriva att dom somnar med våta kinder och absolut inte orkar leva mer! Så fort man får en tid över så skriver man nått sorgligt :( buuuhu! Säga att man fejk-ler dag ut och dag in. I mina ögon, kallas det fjortis! Sen visst, man kan må dåligt. Men om man mår så jääävla dåligt då skriver man inte ut det på bdb eller i bloggen? Då tar man tag i det och fixar det!? Ingen kommer tro på er när ni väl mår skit sen..

Kommentarer
Postat av: vickan

håller med om den sista texten ;)

2008-08-24 @ 17:10:02
URL: http://victoriasundvall.blogspot.se
Postat av: Madeleine

Håller verkligen med om det sista du skrev. Känns som att en del bara använder sin "sorg" för uppmärksamhet. Och precis som du säger - detta kommer inte att tas på allvar sedan när det verkligen är något. Synd egentligen!

2008-08-27 @ 14:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!