tjululu

Det är sjukt hur trött jag är. Satt på en film nyss, P.S I love you. Den verkar lite konstig och är väldigt seg. Håller på att somna lixom. Så jag ska tanka en ny film, fucking åmål och hipphipp hora! :) Ut-tjatade filmer men jag älskar dom. Aa, min hjärna står still nu alltså. Har skriv kramp ungefär. Vet verkligen inte vad ja ska skriva.

Är på sånt här sorgset humör också så om jag skriver mer kommer det bara bli en depptext om alla cp kärlek typ haha :) Och sånt gillar vi inte. Så jag säger nog hejdå nu faktiskt, för ikväll i allafall :) Ska gå ner och säga gonatt till mammi, skicka sms till dig :) och sen sova! pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!