uuiw

:( vill ni veta?
Det kröp nyss en spindel upp för mitt täcke jag hade runt om mig när jag satt här framför datorn. Inte mer med det tänkte jag och smällde till den. Trodde spindeln var död efter ett kraftigt slag och började fingra på mitt tangentbord igen. Och nu nyss känner jag någonting vandra upp för min arm och där var spindeln :'( buhu jag hoppade upp ur datastolen och sprang så långt jag kunde i mitt rum, (typ 3 meter). Ush fan vad hemskt alltså. Är inte rädd för spindlar så, men dom kan hålla sig borta ifrån mig. Nu kliar det på hela kroppen, jag tror att dom är överallt. Och så ser jag svarta prickar på väggen. Jag ser spindlar i syne :( Nej nu ska jag lägga mig och vila, i soffan! Aldrig jag får en lugn stund i mitt rum just nu. 

För det andra vill jag må bra nu. Skulle åkt till doktorn idag och checka om det var halsfluss men jag har det såpass ofta så att jag nästan kan avgöra själv om det bara är en vanlig ha-on-i-halsen-vecka eller om det är pencelin som gäller. Så det blidde ingen doktor, är inte döds-sjuk. Finns andra som behöver mer hjälp än mig skulle ja tro. Men frisk är jag allt inte, det ligger en 200g chokladkaka framför mig och det har den gjort sen igår morse. Har ätit 2 rutor av den och det är verkligen inte likt mig haha. Hade jag vart frisk hade den inte funnits kvar. Jajja dessutom är det inte den godaste heller, marabou med non stop? Mamma köpte den till mig, tacktack men nej tack till den smaken. Fast somsagt om jag var frisk hade den slinkit ner.

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Hej! Vill du få biobiljetter och presentkort på t.ex H&M, Mc'Donalds eller Ur&Penn helt gratis?



Bli då medlem här:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=63504



Ha en fin dag!

2008-08-12 @ 15:38:36
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha arg tjej men bloggkoll!

2008-08-12 @ 17:30:14
URL: http://menallvarligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!