Vilken superhelg :)

Eller ska jag kanske säga supar-helg? Fredags har jag ju redan skrivit om så vi kör väl på lördagen. Ja efter ha sett blåa ballonger i hela rummet när jag vaknade så mådde jag ändå hyffsat bra mot slutet av kvällen. Jag och sandra drog in på veronica maggio och vincent för att lyssna oss kära i dom två underbara varelserna. Maggio var så grymt bra och vincent var så grymt snygg! (har lite små videoklipp som jag lägger in senare). Vi träffade niclas ohlsson på bussen in mot stan så vi bestämde oss för att ses lite senare. Och det gjorde vi också. Jag, sandra, niclas och hans kompisar drog till bill&bob och drack lite granna. eller dom beställde in 12 liter öl allt som allt. Så, så lite kanske det inte blev men gott var det! Vi drog hem med kvart över 1 bussen för att slippa betala taxi ännu en dag. Och det var faktiskt väldigt skönt att komma hem i skaplig tid för en gångs skull!

Klockan kvart i 8 imorse vare bara att stiga upp! Jag och S skulle nämligen på möte för att vi ska kunna övningsköra med hennes mamma :) Klockan 9 på morgonen var det. Jippi! Sicken bra tajming lixom hihi. Nu är jag i allafall hemma i sala och tråkar. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag mer än att jag ska gå och lägga mig as tidigt :) Imorgon är det skola igen och då måste jag ju vara pigg :)


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!