We will still be, friends forever!

Sandra Bergfalk, the one and only.
Första gången vi träffades var på en fest. Mathias fest om jag ska vara exakt. Det var sommaren 2006? Sommaren innan vi började gymnasiet. Det var i gymnasiet allt började. Du jag och sara kom i samma klass. Du sa att du hatade oss i början. Att jag var den kaxigaste tjejjen du har träffat på. Att jag skämtade om sånna saker man bara inte skämtar om. Men du lärde dig att leva med mina brister och blev en av oss. Haha. Du blev fan värre än mig tillslut. Och en dag fick jag nästan säga till dig att, tjejjen sånt där garvar man inte åt! ;) Nu har vi snurrat två varv runt jorden tillsammans och även fast du flyttar ifrån mig. (the big suprise). Ja, även fast du byter skola och flyttar till fagersta. Så vet du, att vi alltid kommer snurra runt jorden tillsammans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!