and here we go again...

Japp, orkar inte skriva nå blogg faktiskt. Inte på humör, inte för någonting. Igentligen skulle jag bara vilja lägga mig i sängen och somna med precis samma tankar jag hade i huvudet när jag somna igår och vakna med samma känsla jag hade imorse. Mirakel finns, håll tummarna.

Daniella kom i allafall hit och vi kollade sista avsnittet på Andra Avenyn. Och jag dör av längtan tills nästa avsnitt. Sen fixade jag mig och vi drog ner på stan och kollade lite i affärer. Runt 7 drog vi till stugan och åt sallad, drack kaffe också för den delen! Sen kom thomas och hans kompisar. Mhm, runt 10 drog jag hem med daniella och kolla film. Kunde inte konsentrera mig så mycke på den, men den var bra!  Hon gick för ett tag sen och nu är jag ensam, igen.

Praktik imorgon som ni kanske förstår. Hela veckan ut. Woho "bara" 4 dagar kvar, hoppar av lycka. Men det kommer nog gå bra imorgon. Det är jag och gunilla som jobbar i servisen imorgon. Det gick faktiskt bra idag, mådde bara lite illa i slutet. Mådde bättre senare men nu knyter sig magen igen.

Detta skrev jag igår kväll runt halv 1. Fitt blogg.se var som vanligt fuckat. Men snart kommer en uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Anton

hah, orka bli irriterad på blogg.se för att dom uppdaterar systemet så att det blir bättre ; )

2008-12-02 @ 18:41:43
URL: http://klockers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!