better in time

Känner för att klaga lite. Då blir säkert jätte många sura men. whatever? Om ni skulle slänga iväg någon kommentar om vad ni tycker är ju den ändå anonym så det kvittar ju haha. (att jag har sån respekt) :) hihi. Nej men hallå det var någon som skrev i min blogg igår att servetris jobb handlar om att jobba sig upp  till toppen. Och ja till viss del. Men jag är redan på toppen lilla du som skrev det. När pappa dör (sorgligt nog) får jag hela skiten! Så det spelar ingen roll om jag jobbar där varje helg eller är ute och festar. Men som jag alltid sagt, ni kommer aldrig komma upp till min nivå ;) Hööh, det roliga är att ni inte fattar att jag strävar efter att ni ska bli sura. Så tror ni verkligen att en anonym kommentar kan rubba hela mitt humör. Sällan :) Sen en till sak som jag tycker är drygt. När man skriver om personer på sin blogg, dåliga saker. Att man inte skriver vem man skriver om. Orka skriva ett jävla inlägg för att skriva. "Dig kommer jag aldrig leka mer med" ?! Hallå, äre någon som ska ta åt sig så kan man ju skriva det till personen på en gång. Fast ja just det, det kanske är roligare när folk undrar vem det är man skriver om..  kom på det nu. Jaja.



Nu sitter jag i allafall med mitt förbaskade kaffe igen. Och vet ni haha, jag somnade och blev väckt sen vid 8 igen. Då sa jag att jag skulle bara sova pyttelite till. Tror ni jag vaknar? Jo, det gör jag ju. Kvart i 2 :) Bra gjort. Då tog jag mitt pick och pack, dvs kuddarna och täcket med mig till sängen, ställde klockan och somna som en stock. Att jag kan sova så mycke alltså, 14 timmars sömn igen. Jag tänkte skippa jobbet idag om jag ska vara ärlig. Men jag skulle ändå inte haft något att göra typ. Skulle ju inte sovit mer än till 10 ungefär. Plus att jag behöver pengar. Så jag kan ju inte riktigt be pappa om pengar till krogen när jag har vart så "sjuk" att jag inte kunde praktisera. Det är väl ett minus med att jobba hos pappa. Mina och Emilias cider står kvar hos Thomas också. Skulle ju hämtat dom igår när jag sov haha. Men men får försöka lösa det idag istället.

Efter praktiken blir det hem en snabbis, plocka ihop alla kläder. (kom på att jag bara har svarta kläder + lite grått och vitt, om jag överdriver liiiiite). Sen ska jag hem till Danielles morfar och så ska vi fixa oss därborta. Hon har nämligen hans lägenhet i 2 veckor framöver. Sjukt skönt för henne. Men lika skönt för mig antar jag. Har min egen hela livet framöver haha! Näe, så bra äre inte. Men tills jag flyttar hemmifrån. Pappa är ju aldrig hemma. Jaja nu ska jag faktiskt röka för det har jag inte gjort på jag tror 15 timmar. Nästan ett dygn fan.  Men vi hörs. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!