Brist på idér.

Aa, det är just vad jag har. Vet inte vad jag ska skriva om faktiskt. Och jag kan inte lägga in någon "dagens outfit" bild heller eftersom jag har min usb-kabel hemma hos mamma. Ska ta med den nästa gång jag åker till pappa, lovar. Sen är enda problemet att jag inte har någon stor spegel här och kan inte knäppa på mig själv, så måste hitta någon annan som vill knäppa på mig. Och jag går inte riktigt ihop med att folk tar kort på mig. Men det får bli så helt enkelt. Är ganska så trött faktiskt, somnade aldeles för sent igår. Halv 2 ungefär. Måste lära mig att gå och lägga mig. Jag fastnar i bloggvärlden och läser alla mina favoritbloggar + mycke annat.

Orkar verkligen inte åka till sala idag :( Men ja måste väl antar jag, för annars kommer mamma bli sur, arg, ledssen, jobbit, och jag orkar fan inte med det. Pappa sa det var mycke att göra på jobbet idag. Hoppas han tog i lite extra mycke.. för om jag får springa mer än vad jag gjorde igår då kommer jag dö bokstavligt talat. Nej men vi hörs! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!