hello sweetness

Ojsan hoppsan lillebror. Nej men nu hare inte blivit nått bloggande på ett bra tag inte. Men jag har en anledning till det faktiskt. Jag har tyå "campat" hemma hos daniella sen i söndags. Och det är otroligt roligare än att bara vara hemma, och bla. blogga :) Vi har haft riktigt trevligt. I måndags så a slappa vi bara. Sen tisdags åkte vi till tuna litegranna på innebandy. Sen idag så har jag vart med henne hela dagen och emilia. Gjort lite ärenden på stan och sen har jag gjort en liten hemlig sak. App, så vad jag gjort ikväll kan ja tyvärr inte berätta höhö. Kanske senare, vi låter tiden avgöra det. Inte så värst intressant ändå, eller kanske ;) haha. Jaja, nu kom ja nyss hem i allafall. Va på pappas restaurang nån halvtimme och slängde i mig lite lax & potatis. Nu ska jag tvätta bort sminket. Hänga tvätten åt pappa. Och sen lägga mig i sängen och kolla på andra avenyn. Längtar! Imorgon börjar jag 11.4o så det e naajz.. Vi hörs troligtvis imorgon allesammans. Sov som stockar!

Synd att det skulle bli såhär tycker jag. Trodde vår 2 åriga vänskap betydde mer. Men nu har jag fått det rätt tydligt berättat att det bara var något man kunde kasta bort. IN YOUR FACE FANNY. Sviken är väl bara förnamnet. Men samtidigt vet du att du bara kan höra av dig om du behöver någon att prata med. Kommer finnas för dig, no matter what. Och det vet du också. Synd bara att du inte kan säga desamma. Men men, vid 28 årsåldern gifter vi oss i allafall så jag har ju något att se fram emot. höööhö

you make me crazy! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!