Kaffe & Oboy!

Oj nu har jag sovit i 14 timmar haha. Somnade 5 igår kväll och meningen var att jag bara skulle sova till 7 sen hitta på någonting, men jag vart så sjukt trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Så jag sa att jag behövde stanna hemma och sova. För en gångs skull så somnar jag tidigt i västerås. Det behövdes ska jag säga er. Jag ska troligtvis åka hem till Sala ikväll :( Men jag vill inte det, jag orkar inte och jag vill umgås med någon som inte finns i sala. Men vi får se hur det blir, troligtvis stannar jag nog kvar i västerås. Undra om det finns någon affär öppen nu? Jag måste köpa cigg fan :S Bara pressbyrån nere vid stationen och dit orkar jag verkligen inte gå.

Fan den här veckan går fort faktiskt. Det är onsdag idag va? :) Och imorgon är det torsdag! Fatta skönt. Och vad äre som händer i helgen då? Krogen på fredag antagligen. Vi kanske skulle dra till silk för en gångs skull bara för att han bartendern från färjan är där och han är rolig haha. Men vi får se hur det blir. Det var fest i skultuna också men jag är så trött på att vara där festen ska vara. Bara småungar. Alltid samma folk. Och sen kommer man inte hem! Samma vända en gång till vet jag inte om jag orkar med. Och lifta ska vi absolut inte göra en gång till haha, eller hur emilia :O? ;)

Och hörrni! Ni har väl inte missat min bloggkoll ikon högst upp, eller ni kanske redan vänjt er av och börjat sagt bloglovin'? I allafall bli medlem på bloggkoll.com  och börja att prenuminera (stavning?) på min blogg helt gratis såklart! Dom håller dig uppdaterad om när jag och dina andra favorit bloggar har skrivit ett inlägg. Du behöver alltså inte gå in på min blogg i onödan längre utan bara när jag skrivit :) Grräääjt!

Nej nu blire en cligg på det här sen en runda i badrummet. tjing

Kommentarer
Postat av: sara

håller med när ja hörde om hejza's fest så

bah 'nooow' , alla är 15 och alla är desperata.

2008-12-03 @ 21:59:18
Postat av: Emilia

haha ne lifta är inte bra, speciellt om de inte finns så mkt plats :O de blir så trångt ;) hahahhaa

2008-12-17 @ 01:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!