live your life

Hallåja :) Fan vad död jag var imorse alltså! Sjukt trött. Somnade nästan på tåget. Kom på precis innan jag drog att jag hade glömt mitt busskort hemma hos pappa här i västerås. Så fick pejja en hundring för att komma till praktiken idag, eller rättare sagt mamma blev en hundring fattigare. Men vad ska man göra. Har i allafall nyss kommit hem från praktiken och jag är väldigt trött. Skulle vara skönt att få sova ett tag men det har man ju inte tid med inte. Nej, men jag ska i allafall unna mig några minuter i badkaret. Simma runt lite åså, (fortsätt simma, fortsätt simma, du får ingen mat nejnej, du får inte ingen maaaat, för du ska banta!!) Haha, fick lite ryck, det är från hitta nemo i allafall och det där brukar jag och Emilia springa runt och säga, ni förstår inte, jag vet. Men våran humor ska man inte förstå, skratta bara! A somsagt ska bada lite efter jag bloggat hade jag tänkt. Sen ska jag fixa mig på en gång och träffa daniella efter det. Skulle nog gå på stan och kika lite och lite senare blir att äta på stugan. Fan det värket i hela min kropp, ikväll kommer jag somna som en stock om det inte är något som håller mig vaken. Måste bara klaga lite på dom som håller på att aa, säger man renovera? haha skitsamma dom håller på att fixa gatan utanför mig, sjukt drygt i allafall. Ni har säkert sett det, på domkyrkoesplanaden. Jaja jag skriver senare I think. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!