sliten?

JA. haha fyfan. Fa-an vad kul det var igår alltså. RIktigt länge sen jag hade så roligt. Det började hemma hos gurkan med daniella emilia adde och björn. Körde öl spelet, hoppa jumpstyle, dansade med leroy, shota abzint (stavning?) aa, you name it. En riktigt fullträff på den förfesten alltså. Runt 12 började vi gå mot stan men en taxi plocka oss på  vägen så vi slapp gå :) Sen så vet jag inte vad som hände? Eller jo det vet ja ju i och försig. Björn drog till pluto och adde hem. Sen ställde jag emilia daniella och marcus (gurkan) sig i kön till konrad. Då började jag tjaffsa med två killar framför för dom var så äckligt jobbiga och fula haha.. Då började markus och bråka med dom och det sluta med att dom började slåss :O Mitt i kön och vi stod längst fram. Tror ni inte jag fick en smäll på näsan? Av fel person till och med. Markus! Ah i allfall så markus fick inte komma in och vem har han som svans? Jo Daniella, vet inte vart dom tog vägen mena adde ringde mig senare och jag har för mig att han sa att dom gick hem till Markus. Ojoj? Får väl höra mer detaljer senare kan ja tänka mig. Men det hoppar jag över och skriver här. Jaja, tillbaka till kön. Jag och emilia stod först i kön då och vakten såg att jag hade fått en smäll, så fick gå in gratis haha :D Det var en as snygg vakt lite längre in, och första vakten sa till honom: Hon ska gå in gratis! Då kollar han på mig och säger till garderoben: Hon ska betala dubbelt! Vilken buse alltså. Men dom lyssnade inte på honom. I allafall när vi äntligen var inne på konrad tappade emilia sin mobil i trappan så vakten fick komma å lysa åt oss. Mycke bööök innan vi kunde börja parta alltså. Tillslut så träffar vi i allafall på Abbe och Samuel och dansar med dom typ hela kvällen. SÅ kul hade vi. Träffade  på Thomas också :D Och bamse & ozzy. Men första gången ja träffa Thomas försvann han in i vimmlet och letade efter sina kompisar. Sen minns jag inte mycke mer om ja ska vara ärlig. Fyfan, det var länge sen jag var sådär full. Vid 2 så drog ja emilia abbe samuel och det var säkert några fler, men inga ja känner.. vi drog till donken. Emilia fick sin naturella hamburgare och vi gick vidare. Sen åkte emilia hem :( och jag abbe å samuel följdes hem. Fast ja bor ju i stan så, så mycke sällskap behöver ja ju inte. Nu har jag nyss ätit en macka och ska lägga mig i sängen och soova mera. Fan vad skönt. Men vad hämder ikväll då? :D ja bangar fan krogen. naaat ;) hah jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!